اخبار صنعت

جدیدترین قیمت لوازم خانگی ارزان قیمت در بازار

خبرنگاران: در این گزارش نرخ انواع لوازم خانگی ارزان قیمت را گردآوری کرده ایم.

25 مهر 1399

خبرنگاران گام های بلند دولت تدبیر و امید در روابط با آمریکای لاتین

تهران - خبرنگاران - تاریخ روابط ایران و کشورهای کلیدی حوزه آمریکای لاتین اگرچه به سال های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی بازمی شود اما این روابط پس از پیروزی انقلاب، بیش از پیش در راستا گسترش نهاده شد و به ویژه در دوره دولت تدبیر و امید، به رغم بی سابقه ترین...

22 مهر 1399

برنامه دیدارهای تورنمنت دریاچه ارومیه اعلام شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه شهرداری ارومیه، برنامه و ساعت بازی های تورنمنت دریاچه ارومیه اعلام شد. تیم های شهرداری ارومیه، آذرباتری، فولاد سیرجان و شهرداری ورامین چهار تیم حاضر در تورنمنت هستند و از روز سه شنبه رقابت خود را شروع خواهند...

17 مهر 1399

شکایت رسمی ایران از کره جنوبی کلید خورد

رییس اتاق بازرگانی ایران و کره جنوبی گفت: صحبت های متفاوتی در این باره اجرا شده که نشان می دهد چیزی بین 6 تا 9 میلیارد دلار پول ایران در کره آزاد نشده است، اما آن رقمی که اتاق بر روی آن تاکید دارد، 8.5 میلیارد دلار است.

11 مهر 1399

لبنان، پشت پرده حمله عناصر مشکوک به وزارتخانه ها، افشای تلاش نفوذی ها برای نابودی پرونده های فساد

وزیر صنعت لبنان در واکنش به اتفاقات شب ناآرام بیروت تأکید کرد که عناصر فاسد و نفوذی ها در تلاش برای از بین بردن پرونده های فساد هستند.

10 مهر 1399

جزئیات تفاهم نامه وزارت راه و بانک صادرات

وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل بانک صادرات ایران به منظور نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای تفاهم نامه امضا کردند. بر این اساس مقرر شد که تسهیلات بانک صادرات ایران در جهت خرید 2450 دستگاه انواع کامیون و تریلر با نرخ مصوب بانک مرکزی و در قبال ترهین کامیون های...

10 مهر 1399

احتمال وقوع خاموشی در کشور

سخنگوی صنعت برق کشور گفت: با گرم شدن هوا شاهد شکسته شدن رکورد مصرف برق هستیم و اگر همکاری مشترکان وجود نداشته باشد احتمالا شاهد خاموشی خواهیم بود.

22 شهریور 1399

تکرار رکوردشکنی پیک بار؛ نتیجه طرح های ناکارآمد وزارت نیرو برای کنترل مصرف برق

طرح پاداش به مصرف کنندگان زیر الگوی مصرف، اصلی ترین ایده وزارت نیرو برای کنترل مصرف است. به وضوح مشخص است روش پاداش محوری که در دو سال اخیر اجرا شده تنها مشوقی برای مصارف پایین است تا مصرف خود را کاهش دهند.

19 شهریور 1399

چقدر پول جدید از ابتدای سال وارد بازار بورس شد؟ ، چند نفر کد بورسی گرفتند؟

مدیرعامل فرا بورس ایران گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز بیش از 40 هزار میلیارد تومان پول جدید وارد بازار بورس شده است.

18 شهریور 1399

معرفی فلزی که سرانجام دهنده دوران طلای سیاه خواهد بود

خبرنگاران : فلزی به نام لیتیوم که در تولید باتری اتومبیل های الکتریکی کاربرد دارد، در حال حاضر در قعر قیمتی خود قرار گرفته است.

11 شهریور 1399

تبیین عملکرد اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در شبکه استانی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در برنامه گئجه لر صداوسیمای استان به تبیین عملکرد این اداره کل در سال های اخیر پرداخت.

9 شهریور 1399

ستاد تنظیم بازار در بازار میوه حضور فعال تری داشته باشد

وزیر جهاد کشاروزی از ستاد تنظیم بازار وزارت صمت هم خواست حضور فعال تری در بازارها از جمله بازار میوه داشته باشد.

26 مرداد 1399

صدور مجوز سرمایه گذاری در استان اردبیل افزایش یافت

مدیر کل دفتر جذب حمایت از سرمایه گذاری استانداری اردبیل از فرایند صعودی صدور جواز تاسیس و موافقت اصولی برای ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی خبر داد.

25 مرداد 1399

خبرنگاران فرماندار: اصناف مزاحم باید از شهرستان ری خارج گردد

شهرری - خبرنگاران - فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه بسیاری از اصناف مزاحم شهر تهران در گذشته بدون هیچگونه هماهنگی با اصناف این شهرستان در این مکان استقرار یافته است، گفت: صنوف مزاحم باید ساماندهی و در صورت لزوم از ری خارج گردد.

19 مرداد 1399

خبرنگاران توزیع افزون بر 44 هزار حلقه لاستیک خودروی سنگین در سیستان و بلوچستان

زاهدان- خبرنگاران- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از توزیع 44 هزار و 338 حلقه لاستیک از ابتدای مرداد سال 97 تا به امروز با نرخ مصوب بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری این استان خبر داد.

9 مرداد 1399

خبرنگاران رسانه دولتی پاکستان: ونزوئلا از حق خود برای تجارت با ایران دفاع کرد

اسلام آباد - خبرنگاران - رادیو دولت پاکستان با اشاره به اعزام نفتکش های ایرانی به ونزوئلا و قدردانی دولت کاراکاس از تهران، نوشت: رئیس جمهوری ونزوئلا ضمن رد انتقادها، از مقام های عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد.

8 مرداد 1399

افزایش 959 میلیون تنی ذخایر معدنی استان فارس در سال گذشته

رئیس سازمان صمت استان فارس گفت: طی برنامه ریزی های صورت گرفته در سال گذسته ذخایر قطعی معدنی در استان فارس به 959 میلیون تن رسیده است.

5 مرداد 1399

آیا بحران شغلی کرونا فرصتی برای گذر از بحران است؟ ، کسب و کاری که ما را به کنترل در می آورد!

کرونا این مهمان ناخوانده موجی از تغییرات را درسبک زندگی مردم ایجاد کرده و مردم را مجاب به رعایت اصولی کرده که شاید تا به الان کمتر به آن توجه می شد. با وقوع این اتفاق کشور درگیر بحران شد و به تبع مردم هم بحران زده. از این ویروس مهم ترین ضربه به بخش کسب و...

1 مرداد 1399

خبرنگاران کمربند حفاظتی در 54 کیلومتر اراضی مرزی کویر میقان اراک اجرا شد

اراک - خبرنگاران - رئیس اداره امور بیابان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: کمربند حفاظتی در 54 کیلومتر از مرز اراضی مستثنیات و ملی حاشیه کویر میقان اراک سال جاری صورت گرفته است.

21 تیر 1399

خبرنگاران 3 کارخانه رب در جیرفت و عنبرآباد گوجه کشاورزان را می خرند

جیرفت - خبرنگاران - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با اشاره به نقص فنی کارخانه سنوس در جاده جنگل آباد جیرفت گفت: هم اکنون سه کارخانه رب گوجه در جیرفت و عنبرآباد گوجه کشاورزان این مناطق را می خرند.

12 تیر 1399
تعداد: (100)