کتاب اصول بازاریابی و فروش مسکن منتشر شد
به گزارش وبلاگ سیب رایانه، خبرنگاران:چاپ سوم کتاب اصول بازاریابی و فروش مسکن از سوی انتشارات بازاریابی منتشر شد.

این کتاب توسط محمدرضا محمدی نوشته شده و پرویز درگی بر آن پیشگفتار نوشته است. سرمایه گذاری در بخش مسکن، یکی از ابزارهای مهم و قدرتمند رشد و توسعه مالی و اشتغال زایی است. سرمایه گذاران مسکن با ساختاری علمی، میزان اشتغال و سطح کل تقاضا را در کشور تغییر می دهند و زمینه را برای رشد و توسعه اقتصاد داخلی فراهم می نمایند.
بی شک مسکن که پویاترین و فعال ترین بخش مالی کشور است، موجب رشد فراوری و اشتغال در کشور می گردد. امروزه بیش از ده ها صنعت بزرگ کشور وابستگی مستقیم به صنعت ساختمان دارند و رشد و پویایی این بخش می تواند تاثیر مستقیمی بر اقتصاد بگذارد، به شکلی که نوسانات اقتصاد کشور را سامان بخشد و تعامل مناسبی با متغیرهای کلان مالی برقرار کند. بنابراین افزایش سرمایه گذاری در بخش مسکن موجب افزایش رشد مالی می گردد.
عدم حضور مدیران حرفه ای بازاریابی و فروش در این صنعت، باعث شده است تا نقش کمرنگی از آنها در ذهن شرکتهای ساختمانی باقی بماند. در صورتی که اگر سیستم بازاریابی و فروش مسکن با برنامه ریزی اصولی و علمی مدیریت گردد، شاهد تحولی بزرگ در صنعت ساختمان خواهیم بود.
دید جامعیت نگری آقای محمدرضا محمدی در این کتاب قابل تحسین است. کتاب حاضر به آموزش جامع و کاملی از اصول بازاریابی و فروش مسکن می پردازد و به افراد حاضر در این صنف به شدت پیشنهاد می گردد.
علاقه مندان برای اطلاع بیشتر و خرید این کتاب می توانند با شماره تلفن 71 و 66408251 تماس بگیرند.
منبع: همشهری آنلاین