اخبار اقتصادی

جدیدترین قیمت لوازم خانگی ارزان قیمت در بازار

خبرنگاران: در این گزارش نرخ انواع لوازم خانگی ارزان قیمت را گردآوری کرده ایم.

25 مهر 1399

خبرنگاران گام های بلند دولت تدبیر و امید در روابط با آمریکای لاتین

تهران - خبرنگاران - تاریخ روابط ایران و کشورهای کلیدی حوزه آمریکای لاتین اگرچه به سال های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی بازمی شود اما این روابط پس از پیروزی انقلاب، بیش از پیش در راستا گسترش نهاده شد و به ویژه در دوره دولت تدبیر و امید، به رغم بی سابقه ترین...

22 مهر 1399

بانک هایی که صورت های اقتصادی را با تاخیر بیشتری منتشر کردند

بیشترین تاخیر در انتشار صورت های اقتصادی بانک ها در سال های 92 تا 97 مربوط به بانک هایی با بدترین شرایط کفایت سرمایه است.

22 مهر 1399

ریزش قیمت پراید؟

خبرنگاران : ریزش قیمت ها در بازار خودرو از اواخر مرداد ماه شروع شد و تا به امروز نیز ادامه داشته است هر چند سرعت و شدت ریزش قیمت ها در این بازار در مقابل افزایش قیمت چند ماه اخیر بسیار ناچیز است.

21 مهر 1399

هوش مصنوعی بستری برای توسعه کسب و کار ها

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: شرکت های دانش بنیان و کسب و کار ها می توانند از خدمات موجود هوش مصنوعی در کسب و کار های خود استفاده کنند.

16 مهر 1399

خبرنگاران اسپوتنیک: روسیه خواهان نشست فوری شورای امنیت شد

تهران- خبرنگاران- خبرگزاری اسپوتنیک بامداد روز آدینه در گزارشی نوشت: فدراسیون روسیه در رابطه با قصد آمریکا برای شروع فرایند احیای تحریم ها علیه ایران در قالب قطعنامه 2231 خواستار برگزاری جلسه شورای امنیت در روز آدینه (21 آگوست) شد.

15 مهر 1399

روغن کنجد برای سلامت استخوان ها و قلب

مجله دلتا/ امروزه با توجه به رواج طب سنتی، گرایش مردم به برخی مواد و دانه های طبیعی افزایش یافته است. یکی از این دانه ها که دارای فواید بسیار زیادی است و متخصصان تغذیه، مصرف آن را توصیه می کنند، دانه کنجد است.

14 مهر 1399

بورس امروز را هم با ریزش شروع کرد

شاخص کل بورس در یک ساعت و نیم گذشته از معاملات امروز با افت بیش از 50 هزار واحدی، به یک میلیون و 850 هزار واحد کاهش یافت.

12 مهر 1399

شکایت رسمی ایران از کره جنوبی کلید خورد

رییس اتاق بازرگانی ایران و کره جنوبی گفت: صحبت های متفاوتی در این باره اجرا شده که نشان می دهد چیزی بین 6 تا 9 میلیارد دلار پول ایران در کره آزاد نشده است، اما آن رقمی که اتاق بر روی آن تاکید دارد، 8.5 میلیارد دلار است.

11 مهر 1399

نحوه برخورد ادبیات کودک و نوجوان ایران با تغییر ذائقه جهانی چگونه است؟، سردرگم در میان هزاران کتاب و اثر

به گزارش خبرنگاران آنا نوشت: دنیای بچه ها و نوجوانان دنیای پر رمز و راز، رنگارنگ و پر از خیال هاست؛ دنیایی که با کتاب های مناسب می تواند در جهت درست رشد کند. نوشتن و خلق اثر برای بچه ها و نوجوانان به سختی کشف دنیای آن هاست؛ با این حال آثار بسیاری در حوزه...

11 مهر 1399

بیانیه پایانی کنفرانس بین المللی حمایت از بیروت؛ تعهدات اقتصادی به حدود 253 میلیون یورو رسید

در بیانیه پایانی کنفرانس حمایت بین المللی از بیروت و ملت لبنان آمده است: جامعه جهانی و دوستان نزدیک لبنان و شرکایش هرگز ملت این کشور را تنها نخواهند گذاشت.

10 مهر 1399

لبنان، پشت پرده حمله عناصر مشکوک به وزارتخانه ها، افشای تلاش نفوذی ها برای نابودی پرونده های فساد

وزیر صنعت لبنان در واکنش به اتفاقات شب ناآرام بیروت تأکید کرد که عناصر فاسد و نفوذی ها در تلاش برای از بین بردن پرونده های فساد هستند.

10 مهر 1399

جزئیات تفاهم نامه وزارت راه و بانک صادرات

وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل بانک صادرات ایران به منظور نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای تفاهم نامه امضا کردند. بر این اساس مقرر شد که تسهیلات بانک صادرات ایران در جهت خرید 2450 دستگاه انواع کامیون و تریلر با نرخ مصوب بانک مرکزی و در قبال ترهین کامیون های...

10 مهر 1399

با انداختن همه فشارها بر گردن بخش خصوصی، راه را به جایی نخواهیم برد

رئیس کمیسیون انرژی اتاق ایران می گوید: با تشدید فشارها بر صادرکنندگان بخش خصوصی، تعدادی از فراوری کنندگان در ماه های گذشته، عطای صادرات را به لقایش بخشیده اند.

5 مهر 1399

پیش بینی شرایط بورس در هفته آینده، تداوم ریزش قیمت دلار مهمترین تهدید بازار سهام

خبرنگاران: شاخص بازار سهام در هفته اخیر یک رشد متعادل قابل پیش بینی معادل سه درصد داشت. اما آیا این فرایند در هفته بعد هم تکرار می گردد؟

25 شهریور 1399

تکرار رکوردشکنی پیک بار؛ نتیجه طرح های ناکارآمد وزارت نیرو برای کنترل مصرف برق

طرح پاداش به مصرف کنندگان زیر الگوی مصرف، اصلی ترین ایده وزارت نیرو برای کنترل مصرف است. به وضوح مشخص است روش پاداش محوری که در دو سال اخیر اجرا شده تنها مشوقی برای مصارف پایین است تا مصرف خود را کاهش دهند.

19 شهریور 1399

چقدر پول جدید از ابتدای سال وارد بازار بورس شد؟ ، چند نفر کد بورسی گرفتند؟

مدیرعامل فرا بورس ایران گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز بیش از 40 هزار میلیارد تومان پول جدید وارد بازار بورس شده است.

18 شهریور 1399

خبرنگاران مشاغل پرخطر شهرستان های قرمز باید موقتا تعطیل گردد

نوشهر - خبرنگاران - رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران با ابراز نگرانی از فرایند رو به افزایش تعداد شهرهای دارای شرایط قرمز کرونایی در استان ، گفت : ضروری است مشاغل پرخطر در شهرستان های دارای شرایط قرمز به صورت موقت تعطیل گردد.

16 شهریور 1399

آزادی بازرگان لبنانی پس از 3 سال حبس در آمریکا

قاسم تاج الدین بازرگان لبنانی پس از تحمل سه سال حبس در آمریکا به اتهام ارتباط با حزب الله، روز چهارشنبه به لبنان بازگشت.

16 شهریور 1399

معرفی فلزی که سرانجام دهنده دوران طلای سیاه خواهد بود

خبرنگاران : فلزی به نام لیتیوم که در تولید باتری اتومبیل های الکتریکی کاربرد دارد، در حال حاضر در قعر قیمتی خود قرار گرفته است.

11 شهریور 1399
تعداد: (165)