آشنایی با تورهای خاص جنوب شرق آسیا

به گزارش وبلاگ سیب رایانه، خبرنگاران/فارس یکی از مناطق مهم گردشگری دنیا، که بسیاری از مسافران آن، از هزاران کیلومتر آن طرف تر برای گذراندن تعطیلات خود به آن سفر می نمایند، جنوب شرق آسیاست.

آشنایی با تورهای خاص جنوب شرق آسیا

آژانس آویسا به عنوان مجری مستقیم تورهای این جهت، در این جا کوشش می کنید تا شما را با دو مقصد کمتر شناخته شده این منطقه آشنا کند.

تور ویتنام؛ سرزمین چشم اندازهای جادویی

تور ویتنام یک مقصد جدید برای ایرانیان و حتی دنیایان محسوب می گردد. پس از تغییر رویکرد حزب حاکم کمونیست بر این کشور در مسائل مالی، جذب دنیاگرد هم در برنامه های این کشور نهاده شد که به واسطه جاذبه های دنیاگردی خارق العاده و متنوع آن در این امر پیروز بوده اند و در سال های اخیر توانسته اند بالاترین میزان رشد در جذب دنیاگرد را به خود اختصاص دهند. همین نشان از شناخته شدن هر چه بیشتر این جهت برای مسافران است.

راه های رسیدن به ویتنام

تعداد پروازهایی که ایرلاین های مختلف به این کشور برگزار می نمایند هر روز بیشتر می گردد. ایرلاین های ترکیش، امارات و قطر پروازهای روزانه این کشور دارند و در حال گسترش مقصدهای خود هستند. اما این پروازها، برای بسیاری از ایرانیان بسیار گران هستند.

پرواز مالی تری که در بسته های تور ویتنام گنجانده شده است انتقال از ایران با پروازهای ماهان به کوالالامپور و از آن جا با یک پرواز منطقه ای به یکی از شهرهای مقصد ویتنام انجام گردد. این شیوه ممکن است سختی هایی مانند کیفیت پرواز پائین تر و همچنین انتقال وسایل و چمدان ها توسط مسافران را داشته باشد اما از نظر قیمت تفاوتی چشم گیر دارد.

شهرهای دنیاگردی ویتنام

ویتنام یک کشور با کشیدگی شمال به جنوب است، همین سبب تنوع آب و هوایی و جاذبه های دنیاگردی در آن شده است، در کنار این بخش شرقی این کشور به طور کامل ساحلی ست و این نیز برای دنیاگردان یک بهشت کامل ایجاد نموده است.

مهم ترین شهرهای دنیاگردی ویتنام، شهر هانوی با جاذبه های تاریخی، فرهنگی و همچنین طبیعی بسیار فراوان است. در نزدیکی آن نیز خلیج هالونگ واقع شده است که یکی از عجایب هفتگانه طبیعی دنیا است و مسافران یک شب در کشتی کروز در آب های این خلیج حیرت آور سپری خواهند کرد. شهر دانانگ که در مرکز ویتنام نهاده شده نیز هتل های ساحلی لوکسی را در خود قرار داده است که مسافران از سواحل دنج و همچنین لوکس آن لذت خواهند بود. همچنین در جنوب ویتنام، شهر هو شی مین نهاده شده که جاذبه های تاریخی، مدرن و همچنین بازارهای خرید بسیاری عالی دارد.

قیمت تورهای ویتنام

در مقایسه با بسیاری از تورهای جنوب شرق آسیا، قیمت تور ویتنام کمی بالاتر است. چرا که در درجه اول پرواز مستقیم و چارتری به آن وجود ندارد و در درجه بعدی مسافت های شهرها بسیار زیاد بوده و احتیاج به استفاده از حمل و نقل هوایی در ویتنام است که این در رقم تورها مؤثر خواهد بود. ولی باید دقت کنید که هزینه های جاری در سطح شهرهای ویتنام، چندان زیاد نیست و خریدهای به صرفه ای می توان از این کشور داشت.

آژانس آویسا به عنوان برگزارنماینده مستقیم تورهای ویتنام، توصیه می نماید تا ایرانیان، به خصوص خانواده هایی که محیطی آرام در جنوب شرق آسیا را ترجیح می دهند، به ویتنام سفر نمایند.

تور بالی؛ سرزمین خدایان با هتل های سوپر لاکچری

بالی مقصدی ست که کمی شناخته شده تر از ویتنام است اما هنوز هم ترس از لاکچری بودن این جهت، بسیاری را از فکر کردن به انتخاب این جهت برای سفرهای سالانه خود می ترساند. اما باید در نظر بگیرید که خود جزیره چندان لوکس نیست! اما متأسفانه هزینه های جاری در آن، کمی بالاست و مطلقاً برای خرید کردن محل مناسبی نیست. اما برای لذت بردن از طبیعت، بازدید از معابد خاص و متفاوت و نهایتاً استراحت در کنار سواحل کم نظیر در جنوب شرق آسیا، یک بهشت به تمام معنا محسوب می گردد.

راه های رسیدن به بالی

از آن جا که بالی مقصدی ست که برای ایرانیان تازه در حال رونق دریافت است، پرواز مستقیمی به آن وجود ندارد و باید از ایرلاین هایی مانند امارات، قطر یا عمان ایر استفاده برند. اما باز هم مشکل قیمت در این جا به وجود می آید و راه چاره آسان و مالی آن، استفاده از ایرلاین ماهان به مقصد کوالالامپور و انتقال از آن جا با یک پرواز منطقه ای به فرودگاه بالی ست. این شیوه سبب می گردد تا هزینه بلیت بالی تا 50٪ هم کمتر تمام گردد.

مناطق بالی برای اقامت

بالی جزیره چندان کوچکی نیست و طی کردن فاصله میان جنوب تا شمال آن، چیزی حدود 2 ساعت یا بیشتر زمان خواهد برد و همین سبب می گردد تا انتخاب منطقه اقامت در بالی، بخش مهمی از انتخاب تور بالی باشد. باید توجه کنید که بیشترین امکانات شهری در بالی، در مرکز آن و منطقه کوتا واقع شده است و هر چه از این منطقه دور شویم، از امکاناتی که به کار دنیاگرد ها می آید دور می شویم البته همین، سبب شلوغی بیش از حد این منطقه هم شده است. کمی آن طرف تر، منطقه سیمینیاک واقع شده است که در کنار امکانات شهری، کمی از کوتا خلوت تر است و کمی دورتر، منطقه چانگو که دنج تر است و با یک سفر 15 دقیقه ای می توان به کوتا رسید. این مناطق مالی هم هستند. در جنوب اما 3 منطقه اولواتو، جیمباران و نوسا دوآ وجود دارد که مناطق سوپرلوکس محسوب می شوند و بسیار دنج و خلوتند اما دسترسی کمی به امکانات دارند و باید 40 دقیقه ای با تاکسی به مرکز شهر سفر کنید. نهایتاً اما جنگل های ابود در مرکز بالی ست که نباید حضور در آن را از دست بدهید، طبیعت دنج و خارق العاده برای آرامشی بی نظیر و رویایی.

قیمت تورهای بالی

تورهای بالی اختلاف قیمت چندانی با تورهای دیگر شرق آسیا ندارند و صرفاً هزینه انتقال از کوالالامپور به بالی، شاید این اختلاف را ایجاد کند، چرا که در خود جزیره، انتقال چندانی را تجربه نمی کنید و همین سبب این مسأله است.

آژانس آویسا به عنوان مجری مستقیم تور بالی، با توجه به شرایط توضیح داده شده، به شما توصیه می نماید که اگر قصد تجربه جهت خاص و ویژه دارید، به جای انتخاب جهتهای معمول جنوب شرق آسیا، تور بالی را برای خود و خانواده تان برگزینید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آشنایی با تورهای خاص جنوب شرق آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با تورهای خاص جنوب شرق آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید