ارقام لحاظ شده در بودجه 99 موجب فسادهای فراوان می گردد

به گزارش وبلاگ سیب رایانه، عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 با بیان اینکه درآمدهای پیش بینی شده از فروش نفت و اخذ اقتصادیات از نقاط ضعف بودجه 99 است، گفت: با توجه به اعداد و ارقامی که در لایحه بودجه آورده شده تنگناها و فسادهای اقتصادی فراوانی را خواهیم داشت.

ارقام لحاظ شده در بودجه 99 موجب فسادهای فراوان می گردد

به گزارش گروه رسانه های وبلاگ سیب رایانه، نورمحمد تربتی نژاد نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس، با اشاره به لایحه بودجه سال 99 گفت: با توجه به اعداد و ارقامی که در لایحه بودجه سال 99 آورده شده تنگناها و فسادهای اقتصادی فراوانی را خواهیم داشت.

وی اضافه نمود: با توجه به کمبود فراوری و عرضه نفت درآمدها باید از بخش اقتصادیاتی تأمین گردد و اوراق باز هم در بودجه سال جاری پیش بینی شده است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 گفت: اگر ما بتوانیم مقداری بیشتری نفت و با قیمت بهتر در سال 99 صادر کنیم شاید بتوان درآمدهای مربوط به بخش نفت را محقق کرد.

تربتی نژاد اعلام کرد: در بودجه سال 99 به میزان 195 هزار میلیارد تومان درآمد برای بخش اقتصادیات پیش بینی شده که افزایش قابل توجهی نسبت به سال 98 دارد. البته باید این موضوع را مدنظر قرار داشت که درآمدهای اقتصادیاتی در سال 98 هم به طور کامل تحقق پیدا نکند و این می تواند از نقاط ضعف بودجه باشد چرا که ما در سال 98 نتوانستیم اقتصادیات پیش بینی شده را محقق کنیم در بودجه 99 که بخش از بودجه به میزان قابل توجهی افزایش پیدا نموده می توان گفت که این بودجه براساس واقعیات بسته شده است؟

وی اضافه نمود: درآمدهای پیش بینی شده در بودجه 99 از دو بخش نفت و اقتصادیات از نقاط ضعف بودجه است که باید بیشتر مورد توجه و آنالیز قرار گیرد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 در خاتمه گفت: با وجود شرایط تحریمی بخش فراوریات کشاورزی ما رشد 6 درصدی داشته است پس ما می توانیم با تقویت بخش کشاورزی هم از نظر فراوری و هم از نظر صادرات و کسب درآمد از این بخش استفاده کنیم و مسائل ناشی از کمبود درآمدهای نفتی و اقتصادیاتی را جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ارقام لحاظ شده در بودجه 99 موجب فسادهای فراوان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارقام لحاظ شده در بودجه 99 موجب فسادهای فراوان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید