مقالات گردشگری

دیدن این حیوانات بانمک روزتان را می سازد!، تصاویر

روانشناسان ثابت کرده اند که دیدن ویدیو هایی از حیوانات بامزه یا وقت گذرانی با آن ها، باعث می شود در طول روز، روحیه و حس و حال بهتری داشته باشید.

24 مهر 1399

خبرنگاران گام های بلند دولت تدبیر و امید در روابط با آمریکای لاتین

تهران - خبرنگاران - تاریخ روابط ایران و کشورهای کلیدی حوزه آمریکای لاتین اگرچه به سال های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی بازمی شود اما این روابط پس از پیروزی انقلاب، بیش از پیش در راستا گسترش نهاده شد و به ویژه در دوره دولت تدبیر و امید، به رغم بی سابقه ترین...

22 مهر 1399

شروع فاز 2 پروژه شهر توریست با همکاری وزارت کشور

مدیرکل دفتر مطالعات و آموزش توریستی از آغاز فاز دوم پروژه شهر توریست با اعلام آمادگی هشت استان برای ارزیابی، با همکاری و حمایت وزارت کشور اطلاع داد.

19 مهر 1399

خبرنگاران مأمور سیا به اتهام جاسوسی بازداشت شد

تهران - خبرنگاران - دادستانی فدرال یک مأمور پیشین سیا را به اتهام اینکه اطلاعات نظامی حساس آمریکا را ظرف 10 سال به چین فروخته ، بازداشت نموده است.

17 مهر 1399

خبرنگاران مردم دامهای نذری برای عید قربان را در کشتارگاه ذبح نمایند

رشت - خبرنگاران- مدیرکل دامپزشکی گیلان با اشاره به در پیش بودن عید قربان گفت: به منظور حفظ سلامتی و ایمنی و پیشگیری از بیماری های شایع بین انسان و حیوان و کرونا، مردم دامهای نذری عید قربان را در کشتارگاه ها ذبح نمایند .

29 شهریور 1399

معرفی نامزد های بخش شعر کودک و بزرگسال قلم زرین

اسامی نامزد های کتاب های بخش شعر بزرگسال و کودک و نوجوان، هجدهمین جشنواره قلم زرین از سوی هیئت داوران معرفی گردید.

10 شهریور 1399

تبیین عملکرد اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در شبکه استانی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در برنامه گئجه لر صداوسیمای استان به تبیین عملکرد این اداره کل در سال های اخیر پرداخت.

9 شهریور 1399

ملاقات نماینده آمریکا در امور ایران با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی

نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران پس از سرانجام سفر خود به خاورمیانه، در وین با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ملاقات و در مورد مسائل مربوط به ایران با وی مصاحبه کرد.

5 شهریور 1399

مسائل 6 طرح گردشگری مازندران بررسی شد

سرپرست معاونت سرمایهگذاری مازندران از بررسی مسائل شش طرح گردشگری استان با شعب بانک ملی خبر داد.

31 مرداد 1399

صدور مجوز سرمایه گذاری در استان اردبیل افزایش یافت

مدیر کل دفتر جذب حمایت از سرمایه گذاری استانداری اردبیل از فرایند صعودی صدور جواز تاسیس و موافقت اصولی برای ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی خبر داد.

25 مرداد 1399

گوردخمه فراهخامنشی آبخشور رستم پاکسازی شد

مسئول اداره میراثفرهنگی، گردشگری وصنایعدستی مرودشت از پاکسازی استودان فراهخامنشی آبشخور رستم اطلاع داد.

21 مرداد 1399

بازارچه صنایع دستی روستای کلپورگان سراوان بزودی افتتاح می گردد

مسوول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سراوان گفت: بازارچه صنایع دستی روستای کلپورگان این شهرستان با 10 غرفه بزودی راه اندازی می گردد.

7 مرداد 1399

600 مسافر ایرانی از قبرس، اوکراین و تاجیکستان به ایران بازگشتند

با پیگیری های وزارت خارجه و تلاش نمایندگی های ایران در قبرس، اوکراین و تاجیکستان و اخذ مجوزهای لازم 600 مسافر ایرانی در هفته گذشته به ایران بازگشتند.

4 مرداد 1399

آیا بحران شغلی کرونا فرصتی برای گذر از بحران است؟ ، کسب و کاری که ما را به کنترل در می آورد!

کرونا این مهمان ناخوانده موجی از تغییرات را درسبک زندگی مردم ایجاد کرده و مردم را مجاب به رعایت اصولی کرده که شاید تا به الان کمتر به آن توجه می شد. با وقوع این اتفاق کشور درگیر بحران شد و به تبع مردم هم بحران زده. از این ویروس مهم ترین ضربه به بخش کسب و...

1 مرداد 1399

خبرنگاران کمربند حفاظتی در 54 کیلومتر اراضی مرزی کویر میقان اراک اجرا شد

اراک - خبرنگاران - رئیس اداره امور بیابان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: کمربند حفاظتی در 54 کیلومتر از مرز اراضی مستثنیات و ملی حاشیه کویر میقان اراک سال جاری صورت گرفته است.

21 تیر 1399

بهره برداری از واحد بخار نیروگاه خرم آباد تا سرانجام سال 99 ، فراوری بیش از 14 میلیون مگاوات ساعت انرژی در سال 98 توسط بنیاد مستضعفان

مدیرعامل هلدینگ برق و انرژی صبا گفت: واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد به ظرفیت 160 مگاوات تا انتها سال 99 وارد مدار می گردد.

31 خرداد 1399

جاهای دیدنی پورتو؛ جاذبه هایی کمتر شناخته شده که باید دید.

شهر بندری پورتو، دومین شهر عظیم و پرجمعیت کشور پرتغال است. این شهر جذاب که در حاشیه اقیانوس اطلس قرار گرفته است نه تنها یکی از مهم ترین مراکز فرهنگی و توریستی شبه جزیره ایبریا است، بلکه یکی از زیباترین شهرهای اروپا به شمار می آید. جاهای دیدنی پورتو در...

30 خرداد 1399

معرفی جاذبه های گردشگری تهران و حومه به همراه آدرس دقیق

تهران کلان شهر دوست داشتنی ایران مراکز گردشگری زیادی برای تفریح و سرگرمی دارد. بسیاری برای گردش عصرانه خود، یکی از پارک های جذاب و مفرح این شهر را انتخاب می نمایند و بعضی در جستجوی سکوت و آرامش، به یکی از رستوران ها و کافه های متعدد تهران می فرایند و ساعتی...

23 خرداد 1399

زوجین در دوران قرنطینه عاشقی را تمرین نمایند

خبرنگاران/گیلان یک مشاور خانواده، از زوجین خواست در دوران قرنطینه عاشقی را تمرین نمایند و گفت: باید بخشنده تر باشیم و سخاوت را تمرین کنیم.

10 خرداد 1399

خبرنگاران فراوری بیش از 155 فیلم در کانون پرورش فکری آذربایجان غربی

ارومیه-خبرنگاران- 155 فیلم در کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان آذربایجان غربی در قالب فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی در راستای اجرای طرح پیک امید مجازی در طول ایام نوروز فراوری شد.

9 خرداد 1399
تعداد: (142)