اخبار سیاسی

خبرنگاران گام های بلند دولت تدبیر و امید در روابط با آمریکای لاتین

تهران - خبرنگاران - تاریخ روابط ایران و کشورهای کلیدی حوزه آمریکای لاتین اگرچه به سال های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی بازمی شود اما این روابط پس از پیروزی انقلاب، بیش از پیش در راستا گسترش نهاده شد و به ویژه در دوره دولت تدبیر و امید، به رغم بی سابقه ترین...

22 مهر 1399

معاون بایدن میانه رو تر از معاون ترامپ

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری 2020 در آمریکا کامالا هریس و مایک پنس، خود را به عنوان نامزد رئیس جمهور جدید احتمالی از حزب دموکرات یا جمهوریخواه آماده می کنند اما رای دهندگان آمریکایی دیدگاه های هریس را میانه روتر از مایک پنس می دانند.

20 مهر 1399

شروع فاز 2 پروژه شهر توریست با همکاری وزارت کشور

مدیرکل دفتر مطالعات و آموزش توریستی از آغاز فاز دوم پروژه شهر توریست با اعلام آمادگی هشت استان برای ارزیابی، با همکاری و حمایت وزارت کشور اطلاع داد.

19 مهر 1399

تعیین زمان برگزاری همه پرسی اصلاحات قانون اساسی الجزایر

رئیس جمهور الجزایر از برگزاری همه پرسی درباره اصلاحات اجرا شده در قانون اساسی این کشور در آبان ماه امسال خبر داد.

19 مهر 1399

ظریف با اتمر تبادل نظر کرد

وزیر امور خارجه کشورمان و محمد حنیف اتمر سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان درباره مسائل فی ما بین تلفنی رایزنی کردند.

16 مهر 1399

خبرنگاران اسپوتنیک: روسیه خواهان نشست فوری شورای امنیت شد

تهران- خبرنگاران- خبرگزاری اسپوتنیک بامداد روز آدینه در گزارشی نوشت: فدراسیون روسیه در رابطه با قصد آمریکا برای شروع فرایند احیای تحریم ها علیه ایران در قالب قطعنامه 2231 خواستار برگزاری جلسه شورای امنیت در روز آدینه (21 آگوست) شد.

15 مهر 1399

لبنان، پشت پرده حمله عناصر مشکوک به وزارتخانه ها، افشای تلاش نفوذی ها برای نابودی پرونده های فساد

وزیر صنعت لبنان در واکنش به اتفاقات شب ناآرام بیروت تأکید کرد که عناصر فاسد و نفوذی ها در تلاش برای از بین بردن پرونده های فساد هستند.

10 مهر 1399

جزئیات تفاهم نامه وزارت راه و بانک صادرات

وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل بانک صادرات ایران به منظور نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای تفاهم نامه امضا کردند. بر این اساس مقرر شد که تسهیلات بانک صادرات ایران در جهت خرید 2450 دستگاه انواع کامیون و تریلر با نرخ مصوب بانک مرکزی و در قبال ترهین کامیون های...

10 مهر 1399

خبرنگاران مردم دامهای نذری برای عید قربان را در کشتارگاه ذبح نمایند

رشت - خبرنگاران- مدیرکل دامپزشکی گیلان با اشاره به در پیش بودن عید قربان گفت: به منظور حفظ سلامتی و ایمنی و پیشگیری از بیماری های شایع بین انسان و حیوان و کرونا، مردم دامهای نذری عید قربان را در کشتارگاه ها ذبح نمایند .

29 شهریور 1399

تصاویر جدیدی از گوشی گلکسی نوت 20 5G منتشر شد

روز گذشته تصاویری از گوشی گلکسی نوت 20 5G سامسونگ منتشر شد که این محصول زیبا و چشم نواز را از تمامی زوایا به تصویر کشید. البته این رندرها با آنچه که پیش تر در رابطه با این محصول گفته می شد مطابقت دارد که همین مسئله می تواند صحت و اعتبار آن ها را افزایش دهد.

21 شهریور 1399

تکرار رکوردشکنی پیک بار؛ نتیجه طرح های ناکارآمد وزارت نیرو برای کنترل مصرف برق

طرح پاداش به مصرف کنندگان زیر الگوی مصرف، اصلی ترین ایده وزارت نیرو برای کنترل مصرف است. به وضوح مشخص است روش پاداش محوری که در دو سال اخیر اجرا شده تنها مشوقی برای مصارف پایین است تا مصرف خود را کاهش دهند.

19 شهریور 1399

خبرنگاران مشاغل پرخطر شهرستان های قرمز باید موقتا تعطیل گردد

نوشهر - خبرنگاران - رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران با ابراز نگرانی از فرایند رو به افزایش تعداد شهرهای دارای شرایط قرمز کرونایی در استان ، گفت : ضروری است مشاغل پرخطر در شهرستان های دارای شرایط قرمز به صورت موقت تعطیل گردد.

16 شهریور 1399

آزادی بازرگان لبنانی پس از 3 سال حبس در آمریکا

قاسم تاج الدین بازرگان لبنانی پس از تحمل سه سال حبس در آمریکا به اتهام ارتباط با حزب الله، روز چهارشنبه به لبنان بازگشت.

16 شهریور 1399

وزارت ارتباطات: قیمت اینترنت همراه باید به حالت قبل برگردد

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بالا بردن قیمت توسط بعضی اپراتور های تلفن همراه در شرایط کرونا را غیرمنطقی و غیرمعقول دانست و خواهان بازگشت قیمت ها به حالت قبل شد.

15 شهریور 1399

ضرورت تحقق اعطای تسهیلات صندوق نوآوری به شرکت های فناور

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت علوم، نشست مجازی مسئولان صندوق نوآوری و شکوفایی با روسای پارک های علم و فناوری و صندوق های پژوهش و فناوری به منظور برطرف ابهامات مربوط به فرآیند پرداخت تسهیلات شرکت های فناور آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا با حضور مهدی...

8 شهریور 1399

ملاقات نماینده آمریکا در امور ایران با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی

نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران پس از سرانجام سفر خود به خاورمیانه، در وین با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ملاقات و در مورد مسائل مربوط به ایران با وی مصاحبه کرد.

5 شهریور 1399

ستاد تنظیم بازار در بازار میوه حضور فعال تری داشته باشد

وزیر جهاد کشاروزی از ستاد تنظیم بازار وزارت صمت هم خواست حضور فعال تری در بازارها از جمله بازار میوه داشته باشد.

26 مرداد 1399

کفاشیان: اختیارات باید با فدراسیون باشد و کسی نباید چیزی را گردن کسی بندازد

رییس اسبق فدراسیون فوتبال با بیان اینکه حضور افتخاری وزیر ورزش و جوانان در مجمع فدراسیون فوتبال نقطه قوت است و نه ضعف، گفت: من از سمت نایب رییسی فدراسیون استعفا ندادم، اما این اجازه را به مهدی تاج دادم که کسی را به جای من در مجمع انتخاب کند، اما این اتفاق...

18 مرداد 1399

پاسخ ترامپ به موضع گیری کالین پاول علیه او

ترامپ در واکنش به حرف های پاول در توئیتی نوشت که انتخاب بایدن یا هر دموکرات دیگری می تواند به کاهش بودجه پلیس و ارتش آمریکا منجر گردد.

17 مرداد 1399

تحریم سوریه یک سال دیگر هم تمدید شد

ایسنا نوشت: شورای اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه ای گفت تحریم ها علیه سوریه را تا ژوئن 2021 تمدید کرده است.

9 مرداد 1399
تعداد: (145)