تصاویر جدیدی از گوشی گلکسی نوت 20 5G منتشر شد

به گزارش وبلاگ سیب رایانه، روز گذشته تصاویری از گوشی گلکسی نوت 20 5G سامسونگ منتشر شد که این محصول زیبا و چشم نواز را از تمامی زوایا به تصویر کشید. البته این رندرها با آنچه که پیش تر در رابطه با این محصول گفته می شد مطابقت دارد که همین مسئله می تواند صحت و اعتبار آن ها را افزایش دهد.

تصاویر جدیدی از گوشی گلکسی نوت 20 5G منتشر شد

در هفته های اخیر خبرها و شایعات زیادی در رابطه با سری نوت 20 شنیدیم که تا معرفی آن ها هم زمان زیادی باقی نمانده. در این سری 2 محصول خواهیم داشت؛ گلکسی نوت 20 اولترا و گلکسی نوت 20. تا به امروز گلکسی نوت 20 اولترا بیشتر در صدر خبرها بوده و به برادر کوچک تر آن توجه خاصی نمی شد اما این بار تصویری از این محصول منتشر شد که به خوبی آن را از تمامی زوایا به تصویر می کشد.

نکته عجیب طراحی گلکسی نوت 20، عدم استفاده سامسونگ از نمایشگر خمیده بوده. در واقع بر خلاف گلکسی نوت 10، گلکسی نوت 9، نوت 8 و حتی نوت 7 که در سال 2016 معرفی گردید، نوت 20 5G از نمایشگری کاملا تخت بهره می برد. هرچند این خبرها هنوز به صورت رسمی تایید نشده اند اما به وسیله منابع موثقی منتشر می شوند. برای مثال Ice Universe که از افشاگران مشهور سامسونگ به حساب می آید، چند ماه پیش این خبر را که نوت 20 5G به نمایشگر تخت مجهز می گردد تایید کرد.

اما اگر بخواهیم در رابطه با خود نمایشگر صحبت کنیم باید بگوییم نمایشگر تخت در حقیقت قابلیت بدی نیست. شاید آن زیبایی و وقاری را که یک پرچم دار باید آن را به نمایش بگذارد نداشته باشد اما برای بسیاری از کاربران نه تنها محصولات این چنینی زیبایی خاص خود را دارند بلکه از نظر استفاده و محافظت هم گزینه بهتری به حساب می آیند.

  • تصاویر واقعی گوشی گلکسی نوت 20 اولترا منتشر شد

گلکسی نوت 20 5G از لحاظ طراحی تفاوت بسیار کمی با برادر عظیم تر خود دارد. شاید به آن اندازه زیبا و چشم نواز نباشد اما بسیاری از قابلیت های آن را در کالبدی کوچک تر جای داده. همین مسئله موجب می گردد آن دسته از کاربرانی که به گوشی های کوچک تر علاقه دارند، بدون از دست دادن چیز خاصی بتوانند با خیال راحت از نوت 20 بهره مند شوند.

اما در پنل پشتی، شاهد حضور ماژول بسیار عظیمی هستیم که از سری اس 20 به دیدن آن در محصولات سامسونگ عادت کردیم. البته این ماژول هنوز هم در مقایسه با نمونه بکار رفته در گلکسی نوت 20 اولترا که خود سامسونگ تصاویری از آن را منتشر نموده بود کوچک تر است. روی پنل پشتی گلکسی نوت 20، 3 دوربین قرار گرفته اند که اندازه سنسور و مشخصات دیگر آن ها هنوز فاش نشده. همانطور که از تصویر پیداست، ظاهرا دوربین حذف شده در مدل استاندارد، همان سنسور پریسکوپی است که در گلکسی اس 20 اولترا حضور داشت.

  • اولین ویدیو از گلکسی نوت 20 اولترا منتشر شد

بدین ترتیب، مطابق انتظار کهکشانی کوچک تر از لحاظ عظیم نمایی در رده پایین تری قرار می گیرد و اگر بخواهیم سیاست سامسونگ در قبال گوشی های سری اس 20 را در این جا هم داشته باشیم، حتی سنسور اصلی نیز عظیمی کمتری از 108 مگاپیکسل خواهد داشت. در این بین شاید تنها دوربین فوق عریض باشد که در هر دو گوشی با یک اندازه و کیفیت حضور پیدا کند.

اگر به خاطر داشته باشید، گلکسی اس 20 اولترا علی رغم بهره مندی از دوربین های قدرتمند، از مسئله ای جدی در فوکوس اتوماتیک بهره می برد. به همین خاطر سامسونگ تصمیم گرفت در سری نوت 20 این مشکل را با یک سنسور لیزری فوکوس اتوماتیک حل نماید که خب متاسفانه حضور آن را فقط در مدل اولترا شاهد خواهیم بود. البته اگر مشکل فوکوس اتوماتیک در نوت 20 وجود نداشته باشد، آنقدرها احتیاج به یک سنسور مجزا برای این کار حس نخواهد شد.

اگرچه نوت 20 5G مانند مدل اولترا در رندرهای پر زرق و برق و زیبا مشاهده نشده اما با اندازه کوچک، طراحی چشم نواز و امکانات فراوان، قطعا می تواند به عنوان یک پرچم دار همه فن حریف، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. با این حال باید تا 5 آگوست (15 مرداد) منتظر بمانیم و ببینیم در رویداد آنپکد سامسونگ، چه پیش خواهد آمد.

  • قیمت احتمالی گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد 2 5G لو رفت

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "تصاویر جدیدی از گوشی گلکسی نوت 20 5G منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر جدیدی از گوشی گلکسی نوت 20 5G منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید