برومند: فضاهای خالی دانشگاه ها به مراکز رشد تبدیل می شوند

به گزارش وبلاگ سیب رایانه، معاون پژوهشی وزیر علوم گفت: در سال 98 همه فضاهای خالی دانشگاه ها به مراکز رشد تبدیل خواهند شد.

برومند: فضاهای خالی دانشگاه ها به مراکز رشد تبدیل می شوند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ سیب رایانه، مسعود برومند معاون پژوهشی وزرات علوم در مراسم پاسداشت مقام معلم که صبح امروز در دانشگاه پیغام نور برگزار گردید، گفت: معاونت پژوهشی وزارت علوم امروز برای اولین گام با دانشگاه پیغام نور تفاهم نامه ای را برای ایجاد مراکز رشد در فضاهای خالی دانشگاه ها امضا کرد.

وی اضافه نمود: از آنجا که دانشگاه های کشور ما تمایل دارند به دانشگاه نوآور تبدیل شوند، معاونت پژوهشی وزارت علوم از طریق تفاهم نامه ای از فضاها و زیرساخت های دانشگاه ها برای تجهیز مراکز رشد استفاده می نماید که این کار باعث می گردد قشر قابل توجهی از جوانان ایده های خود را در این مراکز به سرمایه ملی تبدیل نمایند.

معاون پژوهشی وزیر علوم توضیح داد: تبدیل فضاهای خالی دانشگاه ها به مراکز رشد گامی است که در سال 98 با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری برای تجهیز این مراکز نوآوری انجام خواهد شد. این در حالی است که وزارت علوم در همه مراحل فعالیت این مراکز پشتیبانی خواهد نمود.

برومند افزود: فضاهایی که در دانشگاه ها به مراکز رشد اختصاص می یابد توسط پارک های علم و فناوری، مدیریت می شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "برومند: فضاهای خالی دانشگاه ها به مراکز رشد تبدیل می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برومند: فضاهای خالی دانشگاه ها به مراکز رشد تبدیل می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید