همایشها و نمایشگاه ها

ریزش قیمت پراید؟

خبرنگاران : ریزش قیمت ها در بازار خودرو از اواخر مرداد ماه شروع شد و تا به امروز نیز ادامه داشته است هر چند سرعت و شدت ریزش قیمت ها در این بازار در مقابل افزایش قیمت چند ماه اخیر بسیار ناچیز است.

21 مهر 1399

بیانیه پایانی کنفرانس بین المللی حمایت از بیروت؛ تعهدات اقتصادی به حدود 253 میلیون یورو رسید

در بیانیه پایانی کنفرانس حمایت بین المللی از بیروت و ملت لبنان آمده است: جامعه جهانی و دوستان نزدیک لبنان و شرکایش هرگز ملت این کشور را تنها نخواهند گذاشت.

10 مهر 1399

گفت وگوی تلفنی ترامپ با میشل عون درباره انفجار بیروت

رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با همتای لبنانی خود، کشته شدن شمار زیادی از مردم لبنان در حادثه انفجار بندر بیروت را تسلیت گفت.

6 مهر 1399

فناوری های نوین خدمات درمانی را متحول می کند

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به این که بسته های فناوری نوپدید 5G خدمات درمانی را متحول می کند، گفت: برنامه این سیستم متضمن ارائه راه حل های فناورانه جدید خصوصا در دوران بحران اپیدمی کروناست.

28 شهریور 1399

آینده لیگ قهرمانان آسیا مشخص نیست، مراسم بهترین های قاره پابرجاست

به گزارش خبرنگار مهر، داتو ویندزور جان دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا در مصاحبه با خبرگزاری آلمان درباره سرنوشت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: موضوع برگزاری این مسابقات با تمام مسئولان مربوطه همچنان در حال بحث است و گزینه های مختلفی برای به خاتمه...

22 تیر 1399

درخواست صریح رئیس بانک مرکزی از صندوق بین المللی پول

رئیس کل بانک مرکزی به رئیس صندوق بین المللی پول گفت: ملت ما انتظار دارد صندوق بین المللی پول کنار آن ها باشد نه اینکه در پاسخ به درخواست های ما وزنی برای محاسبات سیاسی قائل شود. اگر بی طرفی صندوق لطمه ببیند ترمیم آن کاری بسیار سخت خواهد بود.

29 خرداد 1399

معرفی جاذبه های گردشگری تهران و حومه به همراه آدرس دقیق

تهران کلان شهر دوست داشتنی ایران مراکز گردشگری زیادی برای تفریح و سرگرمی دارد. بسیاری برای گردش عصرانه خود، یکی از پارک های جذاب و مفرح این شهر را انتخاب می نمایند و بعضی در جستجوی سکوت و آرامش، به یکی از رستوران ها و کافه های متعدد تهران می فرایند و ساعتی...

23 خرداد 1399

دانشگاه علوم پزشکی مجازی مجموعه وب کنفرانس های آموزشی کووید 19 را برگزار می کند

وبینار های آموزشی با موضوع کرونا به منظور اشتراک تجربیات در زمینه بیماری کرونا توسط کمیته راهبری آموزشی کووید 19 و دانشگاه علوم پزشکی مجازی برگزار می شود.

23 خرداد 1399

آشنایی با خودروی ژیان و سازنده آن آندره سیتروئن

خودروی ژیان (DYANE) از طریق آندره سیتروئن فرانسوی ها فراوری شد. ژیان فرانسه در اصل برای مقابله با خودرو فولکس آلمانی طراحی و ساخته شد.

2 خرداد 1399

خبرنگاران کنفرانس تغییرات اقلیمی انگلیس به تعویق افتاد

لندن - خبرنگاران - دولت انگلیس روز چهارشنبه خاطرنشان کرد کنفرانس تغییرات اقلیمی که قرار بود نوامبر سال جاری در شهر گلاسکو برگزار گردد به دلیل بحران کرونا به تعویق افتاده است.

1 خرداد 1399

شلیک کردستان به کرونا

خبرنگاران/کردستان هنرمند کاریکاتوریست کردستانی در طرحی نو و خلاقانه، تصویری از هدف قرار دریافت ویروس کرونا و جدال پیروز مردم کردستان در مبارزه با ویروس مهاجم کرونا ارایه نموده است.

12 اردیبهشت 1399

توقف فعالیت تمامی مجتمع های پذیرایی گردشگری زابل

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زابل گفت: به منظور جلوگیری از انتقال و شیوع ویروس کرونا فعالیت تمامی مجتمع های پذیرایی گردشگری زابل متوقف شد.

8 اردیبهشت 1399

آخرین شرایط آتش بس ادلب از زبان وزیر دفاع ترکیه

فارس نوشت: وزیر دفاع ترکیه ضمن اعلام اینکه یک هیئت روسی هفته آینده برای آنالیز موضوع ادلب وارد آنکارا می گردد، تاکید نمود که آتش بس ادلب از زمان اجرای آن نقض نشده است.

5 اردیبهشت 1399

تکمیل طرح های نیمه تمام مازندران 10 تا 15 سال زمان نیاز دارد

به گزارش خبرنگاران، ربیع فلاح جلودار بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از دوازدهمین نمایشگاه کتاب مازندران با اشاره به طرح های نیمه تمام در استان گفت: بنابراین زمان و بودجه کافی برای طرح های جدید نداریم.

26 فروردین 1399

هیچ مورد مثبتی از ابتلا به کرونا در مراکز بهزیستی گزارش نشده است

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه تا به امروز هیچ مورد مثبتی از ابتلا به کروناویروس در مراکز تحت پوشش این سازمان گزارش نشده است از تعطیلی مهدهای کودک و مراکز توانبخشی در مناطق قرمز و زرد که از سوی دانشگاه علوم پزشکی اعلام می شود، در سه روز ابتدایی...

25 فروردین 1399

ارسال250 مقاله و چکیده مقاله به همایش ملی مردم شناسی مرگ وزندگی

به گزارش خبرنگاران، این مقاله ها از طرف متخصصان حوزه هایی چون مردم شناسی، باستان شناسی، ادبیات، زبان شناسی، هنر، فلسفه، عرفان، دین و... ارسال شده اند که تا پایان مهر ماه نتایج داوری اعلام خواهد شد.

13 فروردین 1399

ترکیه باید از حقوق بشر در سرکوب کودتاچیان تبعیت کند

رئیس شورای حقوق بشر اروپا از مقام های ترکیه خواست تا در سرکوب کودتاگران از حقوق بشر و اجرای کامل قانون، تبعیت کند.

11 فروردین 1399

تغییر زمان برگزاری دومین همایش ملی آسیب شناسی سرانجام نامه ها و رساله ها، تمدید مهلت ارسال آثار

زمان برگزاری دومین همایش ملی آسیب شناسی خاتمه نامه ها و رساله ها از 15 اسفند ماه به 28 فروردین ماه سال 99 تغییر کرد.

7 فروردین 1399

نقد سند تدبیر توسعه آذربایجان شرقی

خبرنگاران/آذربایجان شرقی سند تدبیر توسعه آذربایجان شرقی به عنوان برنامه ای میان مدت که در برگیرنده هسته های کلیدی توسعه آذربایجان شرقی است، با تأکید استاندار وقت و به همت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در سال 93 تدوین شد.

24 اسفند 1398

تهران هفته آینده میزبان مجمع گفتگوی تهران؛ بیست و سومین کنفرانس بین المللی خلیج فارس

مجمع گفتگوی تهران؛ بیست و سومین کنفرانس بین المللی خلیج فارس دوشنبه و سه شنبه 16 و 17 دی ماه با هدف آنالیز آخرین تحولات منطقه خلیج فارس و ارزیابی طر ح های همکاری منطقه ای از جمله پویش صلح هرمز در تهران برگزار می گردد.

3 اسفند 1398
تعداد: (46)