خودرو

جدیدترین قیمت لوازم خانگی ارزان قیمت در بازار

خبرنگاران: در این گزارش نرخ انواع لوازم خانگی ارزان قیمت را گردآوری کرده ایم.

25 مهر 1399

ریزش قیمت پراید؟

خبرنگاران : ریزش قیمت ها در بازار خودرو از اواخر مرداد ماه شروع شد و تا به امروز نیز ادامه داشته است هر چند سرعت و شدت ریزش قیمت ها در این بازار در مقابل افزایش قیمت چند ماه اخیر بسیار ناچیز است.

21 مهر 1399

شکایت رسمی ایران از کره جنوبی کلید خورد

رییس اتاق بازرگانی ایران و کره جنوبی گفت: صحبت های متفاوتی در این باره اجرا شده که نشان می دهد چیزی بین 6 تا 9 میلیارد دلار پول ایران در کره آزاد نشده است، اما آن رقمی که اتاق بر روی آن تاکید دارد، 8.5 میلیارد دلار است.

11 مهر 1399

پیش بینی شرایط بورس در هفته آینده، تداوم ریزش قیمت دلار مهمترین تهدید بازار سهام

خبرنگاران: شاخص بازار سهام در هفته اخیر یک رشد متعادل قابل پیش بینی معادل سه درصد داشت. اما آیا این فرایند در هفته بعد هم تکرار می گردد؟

25 شهریور 1399

معرفی فلزی که سرانجام دهنده دوران طلای سیاه خواهد بود

خبرنگاران : فلزی به نام لیتیوم که در تولید باتری اتومبیل های الکتریکی کاربرد دارد، در حال حاضر در قعر قیمتی خود قرار گرفته است.

11 شهریور 1399

ماسک های ال ای دی قابل کنترل با آیفون و اندروید؛ یک فناوری آخرالزمانی!

وب سایت یک پزشک - میثاق محمدی زاده: ماسک های صورت یکی از مهم ترین بحث های این روز ها و احتمالا سال 2020 خواهند بود؛ چه دوست داشته باشیم یا نه!

29 مرداد 1399

مسائل خانواده گلکسی اس 20 و راه رفع آن ها

گوشی های گلکسی اس 20 سامسونگ از جمله بهترین پرچم داران اندرویدی محسوب می شوند. متأسفانه، این گوشی ها فارغ از مشکل نیستند و برخی از این موارد می توانند آزاردهنده باشند. اما خوشبختانه به روزرسانی های نرم افزاری و برخی راهکارها می توانند به رفع این نگرانی...

29 مرداد 1399

قیمت انواع موتورسیکلت در امروز 99، 3، 10

به گزارش خبرنگاران، موتورسیکلت یکی از وسایل نقلیه مورد توجه جوانان است و در شرایطی که خیابان ها از ترافیک مملو شده اند خیلی از افراد تمایل به خرید موتورسیکلت دارند.

10 مرداد 1399

خبرنگاران توزیع افزون بر 44 هزار حلقه لاستیک خودروی سنگین در سیستان و بلوچستان

زاهدان- خبرنگاران- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از توزیع 44 هزار و 338 حلقه لاستیک از ابتدای مرداد سال 97 تا به امروز با نرخ مصوب بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری این استان خبر داد.

9 مرداد 1399

خبرنگاران تصادف در سمیرم 7 مصدوم بر جا گذاشت

اصفهان- خبرنگاران- براثر برخورد دو خودروی سواری پژو 405 در چهارراه سمیرم هفت تَن مصدوم شدند.

7 مرداد 1399

حادثه مرگبار در جاده مشهد، سرخس با 10 کشته و زخمی

دقایقی قبل در پی برخورد خون بار دو پژو 405 در محور مشهد، سرخس، حد فاصل دو راهی سنگ بست و تنگلشور، 2کشته و 8 زخمی برجای گذاشت.

12 تیر 1399

روسیه از انجام پیروز یک رزمایش دریایی چند منظوره در بالتیک اطلاع داد

نیروی دریایی روسیه از برگزاری موفقیت آمیز یک رزمایش دریایی با مشارکت بعضی ادوات جنگی خود اطلاع داد.

2 تیر 1399

معرفی جاذبه های گردشگری تهران و حومه به همراه آدرس دقیق

تهران کلان شهر دوست داشتنی ایران مراکز گردشگری زیادی برای تفریح و سرگرمی دارد. بسیاری برای گردش عصرانه خود، یکی از پارک های جذاب و مفرح این شهر را انتخاب می نمایند و بعضی در جستجوی سکوت و آرامش، به یکی از رستوران ها و کافه های متعدد تهران می فرایند و ساعتی...

23 خرداد 1399

ائتلاف سعودی یک کشتی دیگر حامل سوخت را آزاد کرد

شرکت نفت یمن از آزادی یک کشتی حامل سوخت به دست ائتلاف سعودی اطلاع داد، اما بیان نمود ائتلاف هنوز 13 کشتی را در توقیف نگه داشته است.

13 خرداد 1399

لغو قراردادهای تسلا به خاطر شرایط بد اقتصادی

تسلا به علت شرایط بد اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا قراردادهای کاری خود را با پیمانکارانی در کالیفرنیا و نوادا لغو کرده است.

3 خرداد 1399

آشنایی با خودروی ژیان و سازنده آن آندره سیتروئن

خودروی ژیان (DYANE) از طریق آندره سیتروئن فرانسوی ها فراوری شد. ژیان فرانسه در اصل برای مقابله با خودرو فولکس آلمانی طراحی و ساخته شد.

2 خرداد 1399

نرخ حق بیمه شخص ثالث انواع خودرو در سال 99

شورای عالی بیمه نرخ حق بیمه پایه بیمه شخص ثالث در سال 1399 برای کلیه وسایل نقلیه را 3 درصد بیش از نرخ های مورد عمل سال 1398 تعیین کرد.

18 اردیبهشت 1399

جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی در بازار

بر اساس مشاهدات میدانی با توجه به فرایند افزایش قیمت خودروهای خارجی در کشور، شاهد نوسانات جزئی در نرخ خودروهای وارداتی هستیم.

10 اردیبهشت 1399

ویروس کرونا به نفع یک شرکت چینی عمل می نماید ، بازار پررونق کرایه و خرید ون های خودران در چین

مدتی است که انواع خودروهای خودران در سراسر دنیا فراوری می شوند و طرفدارانی نیز دارند، اما به نظر می رسد خودروهای خودران در هنگام شیوع کرونا از محبوبیت بیشتری برخوردارند. یک شرکت چینی که ون های خودران ویژه حمل بار فراوری می نماید، این روزها به شدت مورد...

8 اردیبهشت 1399

حل مسائل شهری با روش های علمی

جهان معاصر، آوردگاه تحولات شگرف و شتابنده شده است و تغییرات، چنان غافلگیرکننده و برق آسا از راه می رسند که حتی لحظه ای درنگ می تواند به بهای گزاف غافلگیری راهبردی در عرصه های گوناگون تمام شود.

6 فروردین 1399
تعداد: (53)