کسب و کار

ریزش قیمت پراید؟

خبرنگاران : ریزش قیمت ها در بازار خودرو از اواخر مرداد ماه شروع شد و تا به امروز نیز ادامه داشته است هر چند سرعت و شدت ریزش قیمت ها در این بازار در مقابل افزایش قیمت چند ماه اخیر بسیار ناچیز است.

21 مهر 1399

خبرنگاران مأمور سیا به اتهام جاسوسی بازداشت شد

تهران - خبرنگاران - دادستانی فدرال یک مأمور پیشین سیا را به اتهام اینکه اطلاعات نظامی حساس آمریکا را ظرف 10 سال به چین فروخته ، بازداشت نموده است.

17 مهر 1399

هوش مصنوعی بستری برای توسعه کسب و کار ها

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: شرکت های دانش بنیان و کسب و کار ها می توانند از خدمات موجود هوش مصنوعی در کسب و کار های خود استفاده کنند.

16 مهر 1399

نحوه برخورد ادبیات کودک و نوجوان ایران با تغییر ذائقه جهانی چگونه است؟، سردرگم در میان هزاران کتاب و اثر

به گزارش خبرنگاران آنا نوشت: دنیای بچه ها و نوجوانان دنیای پر رمز و راز، رنگارنگ و پر از خیال هاست؛ دنیایی که با کتاب های مناسب می تواند در جهت درست رشد کند. نوشتن و خلق اثر برای بچه ها و نوجوانان به سختی کشف دنیای آن هاست؛ با این حال آثار بسیاری در حوزه...

11 مهر 1399

معرفی فلزی که سرانجام دهنده دوران طلای سیاه خواهد بود

خبرنگاران : فلزی به نام لیتیوم که در تولید باتری اتومبیل های الکتریکی کاربرد دارد، در حال حاضر در قعر قیمتی خود قرار گرفته است.

11 شهریور 1399

تبیین عملکرد اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در شبکه استانی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در برنامه گئجه لر صداوسیمای استان به تبیین عملکرد این اداره کل در سال های اخیر پرداخت.

9 شهریور 1399

خون آبی؛ خرچنگی که جان میلیون ها نفر را نجات می دهد

خبرنگاران: خیلی ها نمی دانند که سلامتشان بسته به خون آبی نوعی خرچنگ است انگار ترکیب عنکبوت است با یک شپش غول پیکر. خرچنگ نعلی (نعل اسبی) یکی از قدیمی ترین جانوران دنیاست که بیش از 450میلیون سال بروی کره زمین زندگی می نماید و از دایناسور ها هم قدیمی تر است.

5 شهریور 1399

ماسک های ال ای دی قابل کنترل با آیفون و اندروید؛ یک فناوری آخرالزمانی!

وب سایت یک پزشک - میثاق محمدی زاده: ماسک های صورت یکی از مهم ترین بحث های این روز ها و احتمالا سال 2020 خواهند بود؛ چه دوست داشته باشیم یا نه!

29 مرداد 1399

ستاد تنظیم بازار در بازار میوه حضور فعال تری داشته باشد

وزیر جهاد کشاروزی از ستاد تنظیم بازار وزارت صمت هم خواست حضور فعال تری در بازارها از جمله بازار میوه داشته باشد.

26 مرداد 1399

دلار در آستانه ورود به کانال 18 هزار تومان

صرافی های بانک ها چهارشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با 170 تومان افزایش تغییر نسبت به روز معاملاتی گذشته 17 هزار و 100 تومان اعلام کرده اند. این صرافی ها دلار را از مردم با قیمت 17 هزار تومان خریداری می کنند.

20 مرداد 1399

شرایط تحصیل در آلبرتا

تحصیل در آلبرتاسیستم آموزش عالی آلبرتا به خاطر داشتن دانشگاه ها، کالج ها، موسسات فنی و تاسیسات تحققاتی بسیار عالی مشهور می باشد.

2 مرداد 1399

آیا بحران شغلی کرونا فرصتی برای گذر از بحران است؟ ، کسب و کاری که ما را به کنترل در می آورد!

کرونا این مهمان ناخوانده موجی از تغییرات را درسبک زندگی مردم ایجاد کرده و مردم را مجاب به رعایت اصولی کرده که شاید تا به الان کمتر به آن توجه می شد. با وقوع این اتفاق کشور درگیر بحران شد و به تبع مردم هم بحران زده. از این ویروس مهم ترین ضربه به بخش کسب و...

1 مرداد 1399

خبرنگاران 3 کارخانه رب در جیرفت و عنبرآباد گوجه کشاورزان را می خرند

جیرفت - خبرنگاران - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با اشاره به نقص فنی کارخانه سنوس در جاده جنگل آباد جیرفت گفت: هم اکنون سه کارخانه رب گوجه در جیرفت و عنبرآباد گوجه کشاورزان این مناطق را می خرند.

12 تیر 1399

معرفی جاذبه های گردشگری تهران و حومه به همراه آدرس دقیق

تهران کلان شهر دوست داشتنی ایران مراکز گردشگری زیادی برای تفریح و سرگرمی دارد. بسیاری برای گردش عصرانه خود، یکی از پارک های جذاب و مفرح این شهر را انتخاب می نمایند و بعضی در جستجوی سکوت و آرامش، به یکی از رستوران ها و کافه های متعدد تهران می فرایند و ساعتی...

23 خرداد 1399

5 دلیلی که می تواند آیفون SE 2 را به انتخاب اول شما در سال 2020 بدل کند!

به احتمال فراوان آیفون 9 یا همان آیفون SE 2 در این ماه معرفی می گردد. بعد از عرضه نسل اول آیفون SE به بازار، حدس های زیادی شکل گرفت مبنی بر اینکه اپل نسخه دوم این گوشی را هم روزی طراحی خواهد نمود که خب بالاخره این رخ داد. اما با آنچه که تا کنون از آیفون SE 2 شنیدیم،...

15 خرداد 1399

نگرانی از کمبود بیمارستان برای بیماران کرونایی پاکستان

نخست وزیر پاکستان بار دیگر نسبت به تشدید شرایط کنونی ناشی از شیوع ویروس کرونا در این کشور ابراز نگرانی کرد و هشدار داد: پاکستان با افزایش بیماران کرونایی و خطر کمبود امکانات و تخت بیمارستانی روبرو است.

11 خرداد 1399

کلیه اعتبارات حوزه بهداشت و درمان تسویه می شود

خبرنگاران: رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: 100 درصد اعتباراتی که مربوط به حوزه ردیف های بهداشت و درمان است طی امروز و فردا تسویه خواهند شد تا کادر درمان کارانه خود را در زمان مقرر دریافت کنند.

9 خرداد 1399

آشنایی با خودروی ژیان و سازنده آن آندره سیتروئن

خودروی ژیان (DYANE) از طریق آندره سیتروئن فرانسوی ها فراوری شد. ژیان فرانسه در اصل برای مقابله با خودرو فولکس آلمانی طراحی و ساخته شد.

2 خرداد 1399

شغل های جدیدی که در گذشته وجود نداشتند

پیشرفت های علم و فناوری و تغییر سبک زندگی مردم باعث شده است این روزها شغل های جدیدی بوجود آید که سال ها پیش اصلا وجود نداشته یا حداقل با سر و شکل امروزی شان فعالیت نمی کردند.

26 اردیبهشت 1399

خبرنگاران ترامپ: بوئینگ تعطیل نمی گردد

تهران- خبرنگاران- دونالد ترامپ بامداد روز چهارشنبه گفت: شرکت هواپیمایی بوئینگ با وجود مسائل اقتصادی عدیده و شیوع ویروس کرونا از مرز ورشکستگی و تعطیلی رها می گردد.

25 اردیبهشت 1399
تعداد: (64)