صدور مجوز سرمایه گذاری در استان اردبیل افزایش یافت

به گزارش وبلاگ سیب رایانه، مدیر کل دفتر جذب حمایت از سرمایه گذاری استانداری اردبیل از فرایند صعودی صدور جواز تاسیس و موافقت اصولی برای ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی خبر داد.

صدور مجوز سرمایه گذاری در استان اردبیل افزایش یافت

به گزارش وبلاگ سیب رایانه به نقل از ایرنا، قادر تقی زاده اضافه کرد: در سال 96 در 3 حوزه اقتصادی صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی 408 مجوز سرمایه گذاری صادر شده بود که این مجوزها در سال 97 به 593 و در سال 98 به 844 مجوز رسیده است.

وی اظهار کرد: از مجموع 593 مجوز صادره در سال 97 تعداد 222 جواز تاسیس مربوط به حوزه صنعت و معدن و تجارت بوده که در سال 98 این تعداد به 432 جواز تاسیس افزایش یافته است.

تقی زاده گفت: مجوزهای صادره در حوزه جهاد کشاورزی نیز از 329 مجوز در سال 97 به 346 مجوز در سال گذشته و تعداد موافقت اصولی صادره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی از 42 مجوز در سال 97 به 66 مجوز در سال 98 رسیده است.

وی بیان کرد: مرکز خدمات سرمایه گذاری استان اردبیل با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی هر هفته 2 جلسه کارشناسی تشکیل می دهد و مسائل طرح های سرمایه گذاری و تامین زیرساخت این طرح ها را بررسی و رفع می کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "صدور مجوز سرمایه گذاری در استان اردبیل افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز سرمایه گذاری در استان اردبیل افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید