معاون بایدن میانه رو تر از معاون ترامپ

به گزارش وبلاگ سیب رایانه، با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری 2020 در آمریکا کامالا هریس و مایک پنس، خود را به عنوان نامزد رئیس جمهور جدید احتمالی از حزب دموکرات یا جمهوریخواه آماده می کنند اما رای دهندگان آمریکایی دیدگاه های هریس را میانه روتر از مایک پنس می دانند.

معاون بایدن میانه رو تر از معاون ترامپ

تارنمای هیل گزارش داد اکثریت رای دهندگان واجد شرایط (55 درصد) در نظرسنجی جدید این تارنمای نشریه آمریکایی با موسسه هریس ایکس گفته اند هریس میانه روتر از پنس است و 45 درصد از آنها مایک پنس، گزینه احتمالی برای معاونت دونالد ترامپ را در صورت پیروزی دوباره او در انتخابات آینده میانه رو تر می دانند.

انتخابات ریاست جمهوری برای تعیین پنجاه و نهمین رئیس جمهوری آمریکا و معاون او سوم نوامبر 2020 برابر با 13 آبان 99 در آمریکا برگزار می شود. در بین رای دهندگان مستقل 56 درصد معتقدند هریس معاون جو بایدن معاون پیشین رئیس جمهوری آمریکا و نامزد دموکرات ها میانه رو تر است و از میان رای دهندگان دموکرات تعدادبیشتری، یعنی 82 درصد هریس را میانه رو توصیف کردند. این در حالیست که 78 درصد جمهوریخواهان همین نظر را درباره مایک پنس داشتند.

این نظرسنجی نشان داد که هریس 8 درصد بیشتر از پنس نامزدی قابل اعتماد نزد رای دهندگان آمریکایی قلمداد می شود و با دیدگاه های سیاسی آنها همسوتر است.

با این حال رای دهندگان با اختلاف 55 به 45 پنس را با تجربه تر از هریس تصور می کنند و پاسخ دهندگان به این نظرسنجی، همچنین درباره این که از نظر آنها کدام نامزد معاونت (هریس یا پنس) خود را برای ریاست جمهوری آماده می کند، اختلاف نظر داشتند.

ترامپ رسما نامزد جمهوری خواهان شد

نظرسنجی در شرایطی برگزار شد که جمهوریخواهان رسما ترامپ را به عنوان نامزد حزب خود در اولین شب گردهمایی ملی جمهوریخواهان در روز دوشنبه معرفی و پنس را بار دیگر به عنوان نامزد معاونت ترامپ از سوی جمهوریخواهان اعلام کردند.

نظرسنجی هیل- هریس ایکس به صورت آنلاین از بین 948 نفر از رای دهندگان واجد شرایط و با حاشیه خطای مثبت و منفی 3.18 درصد انجام شد.

جو بایدن رسما خانم کامالا هریس رنگین پوست را به عنوان معاون خود در صورت پیروزی در انتخابات معرفی کرده است. طبق نظرسنجی ها، این انتخاب بایدن باعث شده تا بایدن شرایط بهتری نسبت به ترامپ در آستانه انتخابات داشته باشد و به گفته کارشناسان، بایدن با این انتخاب رای بیشتری از میان رنگین پوستان امریکا جمع خواهد کرد. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین

به "معاون بایدن میانه رو تر از معاون ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون بایدن میانه رو تر از معاون ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید