خبرنگاران توزیع افزون بر 44 هزار حلقه لاستیک خودروی سنگین در سیستان و بلوچستان

به گزارش وبلاگ سیب رایانه، زاهدان- خبرنگاران- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از توزیع 44 هزار و 338 حلقه لاستیک از ابتدای مرداد سال 97 تا به امروز با نرخ مصوب بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری این استان خبر داد.

خبرنگاران توزیع افزون بر 44 هزار حلقه لاستیک خودروی سنگین در سیستان و بلوچستان

تیمور باقری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ سیب رایانه با بیان اینکه حمل و نقل به شکلی گسترده در تمامی زمینه های تولید، توزیع و خدمات جریان داشته و نقش مهمی در چرخه اقتصاد دارد، اظهارداشت: توزیع این لاستیک ها با هدف عرضه بدون واسطه و جلوگیری از ایجاد بازار کاذب با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام می شود.

وی ادامه داد: در این راستا از ابتدای شروع طرح تا به امروز 55 هزار و 87 حلقه لاستیک از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان تخصیص داده شده که منجر به صدور44 هزار و 338 حواله از سوی ادارات و نمایندگی های این اداره کل و صنوف بخش حمل و نقل عمومی جاده ای استان شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هیچ مسئله ای در توزیع لاستیک وجود ندارد، اظهارداشت: اختصاص تعداد لاستیک به رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان بر اساس میزان پیمایش و ظرفیت ناوگان تعیین می شود.

باقری شرح داد: همچنین در راستای جذب ناوگان در بندر چابهار جهت حمل کالاهای اساسی تا به امروز سه هزار و 112 حلقه لاستیک به این دسته ناوگان خارج از نوبت اختصاص یافته است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران توزیع افزون بر 44 هزار حلقه لاستیک خودروی سنگین در سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توزیع افزون بر 44 هزار حلقه لاستیک خودروی سنگین در سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید