خبرنگاران اداره زندان های سعودی از هک شدن صفحه توئیتی خود اطلاع داد

به گزارش وبلاگ سیب رایانه، تهران - خبرنگاران - اداره کل زندان های سعودی وابسته به وزارت کشور خاطرنشان کرد که صفحه کاربری اش در شبکه اجتماعی توئیتر هک شده و اطلاعات نادرستی در آن منتشر شده است.

خبرنگاران اداره زندان های سعودی از هک شدن صفحه توئیتی خود اطلاع داد

به گزارش روز دوشنبه روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی چاپ لندن ، اداره کل زندان های سعودی در حالی این خبر را اعلام نمود که اندکی قبل از آن در صفحه کاربری خود توئیتی در مورد وخامت حال عمومی شاهزاده محمد بن نایف ولیعهد سابق سعودی منتشر کرد که گزارش های خبری حکایت از آن دارند که وی دو ماه پیش بازداشت شد.

توئیت یاد شده ضمن تکذیب درگذشت محمد بن نایف اعلام نمود که او پس از سکته قلبی به بخش مراقبت های ویژه انتقال یافته است.

بر اساس این گزارش ، فعالان سیاسی سعودی می گویند که این اولین اعتراف از سوی مقامات سعودی مبنی بر بازداشت محمد بن نایف به شمار می رود.

شاهزاده محمد بن نایف عهده دار پست ولایت عهدی و معاون نخست وزیر و وزیر کشور عربستان بود تا اینکه در ژوئن سال 2017 پس از دو سال ولیعهدی برکنار شد و محمد بن سلمان فرزند سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی جانشین او شد.

خبرگزاری رسمی عربستان واس یکشنبه شب بیانیه اداره کل زندان های سعودی را منتشر کرد که در آن ادعا شده بود که حساب کاربری اش در توئیتر صبح یکشنبه هک شده و توئیتی حاوی اطلاعات نادرست در آن انتشار یافت.

اداره کل مزبور ضمن عذرخواهی از دنبال کنندگان خود اضافه نمود حساب کاربری خود را باز پس گرفته و توئیت های توهین آمیز را حذف نموده است.

اداره کل زندان های سعودی ادامه داد: تحقیق جهت پی بردن به عامل این اقدام مجرمانه را شروع نموده است.

ریاض تا کنون هیچ گونه توضیحی در مورد گزارش های انتشار یافته دال بر بازداشت محمد بن نایف ارائه نداده است و تنها می گوید که عربستان هر از چند گاهی با شایعات و دروغ هایی روبرو می گردد .

1487

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران اداره زندان های سعودی از هک شدن صفحه توئیتی خود اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اداره زندان های سعودی از هک شدن صفحه توئیتی خود اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید