طراحی گرافیکی و چاپ

مسائل خانواده گلکسی اس 20 و راه رفع آن ها

گوشی های گلکسی اس 20 سامسونگ از جمله بهترین پرچم داران اندرویدی محسوب می شوند. متأسفانه، این گوشی ها فارغ از مشکل نیستند و برخی از این موارد می توانند آزاردهنده باشند. اما خوشبختانه به روزرسانی های نرم افزاری و برخی راهکارها می توانند به رفع این نگرانی...

29 مرداد 1399

خبرنگاران اداره زندان های سعودی از هک شدن صفحه توئیتی خود اطلاع داد

تهران - خبرنگاران - اداره کل زندان های سعودی وابسته به وزارت کشور خاطرنشان کرد که صفحه کاربری اش در شبکه اجتماعی توئیتر هک شده و اطلاعات نادرستی در آن منتشر شده است.

19 تیر 1399

شلیک کردستان به کرونا

خبرنگاران/کردستان هنرمند کاریکاتوریست کردستانی در طرحی نو و خلاقانه، تصویری از هدف قرار دریافت ویروس کرونا و جدال پیروز مردم کردستان در مبارزه با ویروس مهاجم کرونا ارایه نموده است.

12 اردیبهشت 1399

ستاری: پیشرفت رسانه؛ مستلزم نگاه دانشی است

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: علوم شناختی جزء علوم بسیار جدید است و اگر بخواهیم در حوزه رسانه پیشرفت قابل توجهی داشته باشیم و رقبای بین المللی را کنترل کنیم نیاز به نگاه دانشی داریم که باید در این حوزه پیاده سازی شود.

23 فروردین 1399

شناسایی سالیانه 250 هواپیما و پهپاد شناسایی بیگانه در نزدیکی کِریمه

فرمانده نیروهای پدافند هوایی روسیه گفت: سالانه حدود 250 هواپیما و پهپاد شناسایی ناتو در نزدیکی مرزهای جنوبی این کشور شناسایی شده و تنها در سال جاری 75 هزار هدف هوایی در خطوط مرزی روسیه کشف و همراهی شده اند.

19 بهمن 1398

مشهورترین پرتره دنیا را چه کسی گرفت؟

چریک قهرمان، معروف ترین عکس چه گورا است که کلاه مشکی معروفش را به سر دارد. این عکس توسط آلبرتو کوردا گرفته شده است. این عکس در پنجم مارس 1960 در هاوانای کوبا در مراسم یادبود قربانیان انفجار لاکوبر به ثبت رسیده است. در انتهای دهه 60 این عکس چریک کاریزماتیک...

14 بهمن 1398

هوآوی چگونه با استفاده از LiteOS محصولات صوتی خلاقانه می سازد

پیشرفت روزافزون هوش مصنوعی و فناوری ارتباطی باعث شده رشد محصولات حوزه IoT پرشتاب تر از قبل گردد. هوآوی با سیستم عاملی قدرتمند و انعطاف پذیر و عرضه چیپ، در کوشش است کاربرانش تجربه ای بهتر از قبل کسب نمایند.

15 دی 1398

ایده هایی ناب برای طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی

پاکیزگی و زیبایی همان طور که برای اتاق پذیرایی و نشیمن اهمیت دارد برای حمام و سرویس بهداشتی خالی از اهمیت نیست .

15 دی 1398

پوستر رسمی S5، جدیدترین گوشی ویوو، منتشر شد

ویوو به تازگی پوستر رسمی محصول جدید خود را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده است که اطلاعات ظاهری آن را تائید می کند.

12 دی 1398