جزئیات تسهیلات در نظر گرفته شده برای وام گیرندگان

به گزارش وبلاگ سیب رایانه، رئیس کل بانک مرکزی با تشریح مصوبات امروز(13اسفند98) شورای پول و اعتبار گفت: بر اساس مصوبه این شورا، اقساط تسهیلات صاحبان کسب و کارها و وام قرض الحسنه اشخاص به انتهای دوره اقساط منتقل می گردد.

جزئیات تسهیلات در نظر گرفته شده برای وام گیرندگان

به گزارش وبلاگ سیب رایانه به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی در صفحه شخصی خود نوشت: رئیس کل بانک مرکزی با تشریح مصوبات امروز(13اسفند98) شورای پول و اعتبار گفت: بر اساس مصوبه این شورا، اقساط تسهیلات صاحبان کسب و کارها و وام قرض الحسنه اشخاص به انتهای دوره اقساط منتقل می گردد.

وی اضافه نمود: در جلسه عصر امروز 13 اسفند 98 شورای پول و اعتبار، تصمیمات مهمی برای حمایت از صاحبان کسب و کارها خصوصا فعالیتها و حرف خرد که به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا، دچار مسائل اقتصادی شده و مصادیق آن توسط دولت معین می گردد(نظیر هتل ها، رستوران ها و بخشی از حمل و نقل) اتخاذ کرد.

به گفته همتی، اقساط تسهیلات این کسب و کارها و نیز اقساط تسهیلات قرض الحسنه کلیه اشخاص، طی ماههای اسفند 98 و فروردین و اردیبهشت 99 بدون وضع هرگونه جریمه یا کارمزد به زبان انتهای اقساط آنها منتقل می گردد.

وی گفت: تمامی بانکها و موسسات اعتباری غیربانکی موظف هستند بر اساس مصادیق اعلامی دولت و درخواست مشتری، مساعدت لازم را به عمل آورند.

همتی ادامه داد: بالطبع بانک مرکزی نیز در کنار مدیران بانکها خواهد بود و در صورت احتیاج به حمایت اقتصادی، پشتیبانی لازم را از آنها به عمل خواهد آورد.

منبع: اقتصادنیوز

به "جزئیات تسهیلات در نظر گرفته شده برای وام گیرندگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات تسهیلات در نظر گرفته شده برای وام گیرندگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید