بایدن حرف خود درباره شرکت نکردن در جلسه استیضاح ترامپ را پس گرفت

به گزارش وبلاگ سیب رایانه به نقل از سی بی اس نیوز، جو بایدن معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا و نامزد پیشرو حزب دموکرات این کشور برای انتخابات ریاست جمهوری، توئیت روز گذشته خود را که در آن اعلام نموده بود که در جلسه استیضاح دونالد ترامپ شرکت ننموده و علیه وی شهادت نمی دهد را پس گرفت.

بایدن حرف خود درباره شرکت نکردن در جلسه استیضاح ترامپ را پس گرفت

بایدن در همین رابطه اعلام نموده که با افتخار هر چیزی را که کنگره از وی بخواهد انجام می دهد.

این در حالی است که بایدن شب گذشته در صفحه توییتری خود نوشت: هیچ برنامه ای برای حضور در جلسات استیضاح ترامپ در مجلس سنا ندارم. حتی اگر احضار شوم باز هم حاضر به شهادت علیه ترامپ نیستم.

وی در خصوص توجیه عدم حضور خود در مجلس سنا علیه ترامپ تاکید نمود که نمی خواهم با حضور در جلسه استیضاح ترامپ در مجلس سنا به احضاریه جمهوری خواستار مبنای قانونی ببخشم.

از سوی دیگر اما نانسی رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از ارسال فوری دو لایحه استیضاح رئیس جمهوری آمریکا، به مجلس سنا خودداری کرد، چرا که دموکرات ها نگران شرایط این لایحه در مجلس سنا که کنترل آن با جمهوریخواستار است، هستند.

پلوسی اندک زمانی پس از تصویب لایحه استیضاح ترامپ در صحن مجلس نمایندگان در پاسخ به وبلاگ سیب رایانه درباره ارسال نکردن این لایحه به مجلس سنا گفت: (در واقع) خواسته ما ارسال استیضاح است، اما باید منتظر ماند و دید در آن سو (مجلس سنا) قرار است چه رخ دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بایدن حرف خود درباره شرکت نکردن در جلسه استیضاح ترامپ را پس گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن حرف خود درباره شرکت نکردن در جلسه استیضاح ترامپ را پس گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید