نتایج و جدول رده بندی روز دوم، صندلی والیبال ایران تغییر نکرد

به گزارش وبلاگ سیب رایانه، چهاردهمین دوره رقابت های جام جهانی والیبال از روز سه شنبه 9 مهرماه با حضور تیم های ایران، روسیه، مصر، کانادا، استرالیا، برزیل، آمریکا، تونس، آرژانتین، ژاپن، ایتالیا و لهستان به میزبانی ژاپن شروع شد.

نتایج و جدول رده بندی روز دوم، صندلی والیبال ایران تغییر نکرد

تیم ملی والیبال ایران که چهارمین حضور در جام جهانی را تجربه می نماید امروز چهارشنبه در دومین بازی خود از ساعت 5:30 مقابل تیم ملی مصر صف آرایی کرد و با نتیجه 3 بر یک تن به شکست داد. شاگردان کولاکوویچ در انتها روز دوم مسابقات همانند روز اول بدون تغییر در صندلی نهم جدول رده بندی باقی ماندند.

تیم ملی روسیه نیز که روز گذشته در نخستین بازی خود تیم ملی ایران را شکست داده بود امروز به سختی و با نتیجه 3 بر 2 از سد کانادا عبور کرد. ملی پوشان والیبال ایران در سومین دیدار خود روز آدینه از ساعت 5:30 باید برابر کانادا قرار گیرند.

تیم ملی آمریکا، مدافع عنوان قهرمانی که بازی نخست را مقابل آرژانتین واگذار نموده بود امروز پیروز شد با شکست 3 بر یک ایتالیا به اولین برد خود دست یابد. در انتها روز دوم تیم های برزیل، لهستان، مصر، آرژانتین و روسیه بدون شکست به کار خود انتها دادند و تیم های ایران، کانادا، استرالیا، ایتالیا و تونس تیم های بدون پیروزی بودند.

تیم ملی مصر نیز با شکست ایران و استرالیا به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان آسیا با دو پیروزی در رده سوم جدول رده بندی نهاده شد.

* نتایج کامل رقابت های روز دوم

ردیف تیم نتیجه نتیجه تیم
1 ایران یک 3 مصر
2 تونس یک 3 آرژانتین
3 کانادا 2 3 روسیه
4 ایتالیا یک 3 آمریکا
5 استرالیا صفر 3 برزیل
6 ژاپن یک 3 لهستان

* جدول رده بندی در انتها روز دوم

ردیف تیم ها برد باخت امتیاز
1 برزیل 2 - 6
2 لهستان 2 - 6
3 مصر 2 - 6
4 آرژانتین 2 - 5
5 روسیه 2 - 5
6 آمریکا یک یک 4
7 ژاپن یک یک 3
8 کانادا - 2 یک
9 ایران - 2 صفر
10 استرالیا - 2 صفر
11 ایتالیا - 2 صفر
12 تونس - 2 صفر

در این رقابت ها رده بندی تیم ها ابتدا بر اساس بردها و باخت ها، سپس امتیازات و پس از آن با توجه به ست های برده و باخته معین می گردد.

* برنامه کامل دیدارهای روز سوم

ردیف تیم تیم تاریخ ساعت
1 ایران کانادا آدینه 12 مهر ماه 5:30
2 آرژانتین ایتالیا آدینه 12 مهر ماه 7:00
3 روسیه استرالیا آدینه 12 مهر ماه 8:30
4 آمریکا لهستان آدینه 12 مهر ماه 9:30
5 برزیل مصر آدینه 12 مهر ماه 12:30
6 ژاپن تونس آدینه 12 مهر ماه 13:50

به گزارش وبلاگ سیب رایانه، روسیه با 6 قهرمانی به همراه برزیل و آمریکا با دو مدال طلا پرافتخارترین تیم های جام جهانی والیبال هستند. همچنین تیم های کوبا، ایتالیا و آلمان نیز هر کدام یک قهرمانی در جام جهانی والیبال دارند.

سعید معروف، جواد کریمی، امیر غفور، پوریا یلی، پوریا فیاضی، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور، امیرحسین اسفندیار، علی شفیعی، مسعود غلامی، علی اصغر مجرد، محمدرضا حضرت پور و محمدرضا مؤذن 13 بازیکن ایران در چهاردهمین دوره مسابقات جام جهانی هستند. سید محمد موسوی بزرگ ترین غایب ایران در این مسابقات است که به دلیل خستگی و مسائل شخصی با موافقت ایگور کولاکوویچ در این مسابقات حضور ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نتایج و جدول رده بندی روز دوم، صندلی والیبال ایران تغییر نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج و جدول رده بندی روز دوم، صندلی والیبال ایران تغییر نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید