ماتزاری قطعاً سرمربی اینتر می ماند

به گزارش وبلاگ سیب رایانه، خبرنگاران: مالک اندونزیایی نراتزوری میخواهد یک فصل دیگر به سرمربی تیمش برای بازگرداندن آبی ومشکی پوشان شهر میلان به جمع قدرت های فوتبال ایتالیا فرصت بدهد.

ماتزاری قطعاً سرمربی اینتر می ماند

به گزارش وبلاگ سیب رایانه، با وجود ثبت نتایج ضعیف در کارنامه فصل جاری اینتر، دور ماندن این تیم از جمع صدرنشینان جدول و تقاضای گروهی از طرفداران برای تغییر در کادر فنی تیم، اریک توهیر، مالک اندونزیایی نراتزوری به ابقای والتر ماتزاری روی نیمکت این تیم رای اعتماد داد.

توهیر در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه اینتر گفت: اینتر در حال حاضر روی چهار بازی باقیمانده اش تا سرانجام فصل تمرکز نموده است. ما می خواهیم تعادلی که تیم در این چند هفته اخیر به دست آورده و به لطف آن نتایج قابل قبولی کسب نموده است را حفظ کنیم. به همین دلیل قصد ایجاد تغییر در کادر فنی را نداریم و با شیوه فعلی به کار خود ادامه خواهیم داد.

توهیر اضافه نمود: اوضاع اخیراً برای اینتر بر وفق مراد پیش رفته است اما برای ساختن تیمی منسجم احتیاج است پروسه ای که برای بازسازی تیم شروع شده است به نتیجه برسد. در دنیای فوتبال همه چیز به سرعت پیش می رود و هر سرمربی ممکن است با گروهی خاصی از بازیکنان نتیجه بگیرد اما این، آن چیزی نیست که من به دنبالش هستم. ماتزاری فصل آینده هم فرصت خواهد داشت که اینتر را بازسازی کند.

اعتماد توهیر به ماتزاری در حالی است که اینتر با 34 امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس صدرنشین و 12 امتیاز اختلاف نسبت به ناپولی رده سومی در صندلی پنجم است و تقریباً شانسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده ندارد.

منبع: تسنیم

به "ماتزاری قطعاً سرمربی اینتر می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماتزاری قطعاً سرمربی اینتر می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید