بازگشت مقررات گواردیولا به تمرینات بارسلونا با ورود کومان

به گزارش وبلاگ سیب رایانه، سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا در بدو ورودش به این تیم مقرراتی را برای جلسات تمرینی این تیم وضع نموده است که در سالیان اخیر کمتر دیده می شد.

بازگشت مقررات گواردیولا به تمرینات بارسلونا با ورود کومان

به گزارش وبلاگ سیب رایانه، با وجود اینکه زمان زیادی از ورود رونالد کومان به تمرینات تیم فوتبال بارسلونا نمی گذرد، آثار حضور او در این تیم و تغییرات انجام شده مشهود بوده است.

طبق گزارش رادیوکاتالونیا، با ورود کومان به عنوان جانشین کیکه ستین یکسری مقررات برای تمرینات بارسلونا وضع شده است که سرمربیان قبلی از زمان پپ گواردیولا به بعد کمتر به آن توجه داشتند. قوانین وضع شده مشابه همان مقرراتی است که در زمین مربیگری پپ گواردیولا در بارسلونا وجود داشت و مهمترین نتیجه آن منضبط تر شدن بازیکنان در حضور به موقع در تمرینات بوده است.

رونالد کومان به تمامی بازیکنان خود گفته است که باید یک ساعت قبل از آغاز تمرینات در زمین تمرینی تیم حضور داشته باشند. او همچنین به حضور به موقع آنها تأکید نموده است و به نظر می رسد که توجه ویژه ای به مسئله نظم و انضباط در رختکن تیم دارد. این در حالی است که مربیان قبلی به خصوص ارنستو والورده و کیکه ستین انعطاف بیشتری درباره مسئله نظم و انضباط بازیکنان نشان می دادند و همین مسئله باعث به وجود آمدن جنجال هایی هم شد که مهمترین آن چندین مرتبه تأخیر یا بعضاً عدم حضور عثمان دمبله در تمرینات بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بازگشت مقررات گواردیولا به تمرینات بارسلونا با ورود کومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت مقررات گواردیولا به تمرینات بارسلونا با ورود کومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید