استوری جالب مهاجم مدنظر پرسپولیس

به گزارش وبلاگ سیب رایانه، راوان الناهی روزنامه نگار عراقی ادعا نموده بود که عباس با 2 پیشنهاد جدی از باشگاه های ازبکستانی و ایرانی روبرو شده است و محتمل است در جابجایی از الزورا جدا گردد.

استوری جالب مهاجم مدنظر پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ سیب رایانه، علا عباس ستاره 22 ساله تیم ملی عراق و باشگاه الزورا که تاکنون لژیونر نشده است، محتمل است به ایران بیاید و عضو باشگاه پرسپولیس تهران گردد.

پیش از این، راوان الناهی روزنامه نگار عراقی ادعا نموده بود که عباس با 2 پیشنهاد جدی از باشگاه های ازبکستانی و ایرانی روبرو شده است و محتمل است در جابجایی از الزورا جدا گردد.

این مهاجم 180 سانتی متری عراقی که پیشنهاد هایی را برای ترک الزورا دریافت نموده است، دقایقی پیش استوری جالبی منتشر و نوشت که مشتاق دیدن تو (بشار رسن) هستم.

این استوری جالب درحالی منتشر شده که محتمل است این بازیکن پرسپولیسی گردد و در خط حمله بازی کند. البته سرخ ها درحال حاضر علی علیپور و وحید امیری را در خط حمله در اختیار دارند و به دنبال جذب مهاجم خارجی نیز هستند.

سرخ ها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا 2020 به مهاجم احتیاج دارند و باید دید عباس در اولین تجربه لژیونر شدن خود، به کشور ایران سفر خواهد نمود یا خیر؟

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "استوری جالب مهاجم مدنظر پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استوری جالب مهاجم مدنظر پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید